Shelly sososibuk…!!!

March 6, 2008

buat seseorang

Filed under: Uncategorized — cimmiw @ 5:39 am

fOr you…

gw selalu mikir, klo hari gini gw kawin, mau jadi apa gw ntar???
ga lucu aja kan di umur gw yang masi dibilang bau kencur, malah bau toge,
udah nenteng 2 anak kecil plus perut gw yang bunting anak kembar…

sebenernya pengeeeeeeeen banget nemuin seseorang yang emang bisa ngertiin kita
yang bisa tau apa mau kita
yang tau gimana sifat kita tanpa kita kasih tau
tapi semua itu bukannya ga bsa, tapi belum tentu kejadian
jarang ada cowo yang mau ngerti kaya gitu

lagian kalo emang ada cowo yang sifatnya kaya gitu, trus langsung ngajak kawin gmn?
bisa kwalahan gw
jangan kan buat kawin dan mikirin kita punya anak
buat modal kawin nya ja blom punya…

andai kehidupan di dunia nyata kaya gini, sama kaya di tipi
kan klo di tipi enak tuh
jalan jalan ya tinggal jlan…
minta duit ya tinggal minta
karna ga harus mikir ada duit pa ngga

omongan gw nglantur ya….??!!


for anY body (yang ngrasa cOwo)

in the deppest oF mY hEart
i really need some one
for to listen mY hiZtory
for saVe my soul of mY affraid to sHow mY lifE

i’m cannot cry

i know
at some place there
some one waitting for me
waitting for to say “would you married me”
waitting for to say “i love you just the way you are”

but…
i don’t know how’s people
So now what do i do?…

in the name of god…
i’m promise
to save mY Love
saVe mY heArt
let’s to make our people happy
if i find some one like me…

kEyz…
i’m really sriousLy….

^_^

Advertisements

Leave a Comment »

No comments yet.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: